۷ دی ۱۳۸۹، ۱۳:۱۲

موسوی؛

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

اردبیل – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس با تاکید بر ضرورت حفظ ارزشها و دستاوردهای روز 9 دی در کشور گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و همه ساله تکرار خواهد شد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در اردبیل با بیان اینکه حماسه نهم دی، انعکاس روحیه دین مدارانه، ولایت مدارانه و هویت انقلابی ملت شریف ایران بود، اظهار داشت: حماسه این روز، حماسه ای عظیم و ماندگار در تاریخ ایران است.

وی اضافه کردک حماسه پرشکوه و مانگار نهم دی 88، علاوه بر آن که چشم فتنه گران داخلی را خیره و آنان را منزوی کرد، آب سردی نیز بر پیکر تبلیغات واهی و نقشه های براندازی دشمنان و بدخواهان خارجی نظام و انقلاب بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این روز اثبات شد که ایرانیان ولایت مدار همواره و همیشه بر پایه اندیشه های ناب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب آماده جان فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی حماسه نهم دی ماه را انقلاب مجدد مردم ایران در دفاع از قرآن، اسلام و بویژه ولایت فقیه دانست و افزود: در روز 9 دی ملت توانستند با بصیرت و عشق به ولایت نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و در مقابل تهاجمات و ناتوی فرهنگی دشمنان، نسل جوان جامعه را بیمه کنند.

موسوی با بیان اینکه جنبش ولایت مدار انقلاب اسلامی آرمانهای نظام و رهنمودهای بزرگ معمار انقلاب را چراغ راه خود می دانند، ابراز داشت:  دشمنان نظام بدانند که مردم تا خشک شدن ریشه های کامل شجره خبیثه استکبار و استعمار، از اندیشه ها و آرمانهای امام، رهبری و انقلاب و شهدا عقب نشینی نخواهند کرد.

وی روز 9 دی را همانند مجاهده با هواى نفسانى و تهذیب روح از زنگارهاى گناه و شفاف ساختن آیینه دل به نور توحید عنوان کرد و یادآور شد: حماسه مردم در این روز تاریخی تنها صراط مستقیمى بود که حجاب دیدگان دل را گشود و آدمى را در معرض الهامات غیبى و مقام کشف و شهود قرار داد.

نماینده مردم اردبیل در پایان ولایت فقیه را به عنوان بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: مردم با این حضور نشان دادند که همواره در تمامی زمانها در مسیر ولایت حرکت می کنند و پایبند به ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند.
 

کد خبر 1219593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha